Liikuntapaikkamessut

Ohjelmasisältö

Osasto-ohjelmaa Tampereen Messuilla

Ohjelmaa messuille

Älä tyydy pelkkään tuote-esittelyyn!

Messukävijät etsivät tapahtumista uutta tietoa. Liikuntapaikkamessuilla on luvassa alan toimijoille monipuolisesti palvelu- ja tuotetietoutta, toiminnallista nähtävää sekä innostavia kokemuksia ja case-esimerkkejä. Mitä teidän yritys voisi tarjota tapahtuman ohjelmaan?

Ohessa on vinkkejä, jotka helpottavat ohjelmasisältönne suunnittelussa. Lisäksi alla näet tämän vuoden tapahtuman teemat. Tule mukaan rakentamaan kokonaisvaltainen messukokemus asiakkaillenne. Tehdään onnistuneet messut yhdessä!

Tutustu ohjelmavinkkeihin

Mitä ohjelmasisällössä kannattaa ottaa huomioon?

Kokemuksellisuus

Mikä tekee esityksestäsi kuuntelijalle kokemuksen?

Ihminen muistaa:
kuulemastaan
20 %
Näkemästään
30 %
Kuulemastaan ja näkemästään
50 %
jos hän itse puhuu
70 %
jos hän pääsee kokeilemaan
90 %

Elämyksellisyys

Miten voisit elävöittää esitystäsi?

Kuka huippupuhuja / Key Note -puhuja voisi tulla kertomaan teidän yrityksen tärkeän viestin?

Miten te rokkaatte?

Katse tulevaisuuteen

Mitkä ovat tärkeimmän trendit tällä alalla?

Miten yrityksenne on huomioinut tulevaisuuden skenaariot?

Miten tuotteenne tulee muuttamaan tulevaisuutta?

Asiakaslähtöisyys

Mitä lisäarvoa te annatte asiakkaille?

Miten asiakas hyötyy käyttämällä teidän tuotteita?

Miten asiakas on ollut mukana kehittämässä tuotettanne?

Tarinallisuus

Mitä hyötyä tuotteenne on tuottanut asiakkaille? Kuka asiakkaanne voisi tulla kertomaan siitä?

Mihin tarpeeseen tuotteenne on syntynyt? Mitä yllätyksellisyyttä sen syntytarinasta löytyy?

Millainen tarina yrityksellänne / tuotteellanne on?

Haluatko ilmoittaa ohjelmaa messuille?

Jos sinulla on mielessä ohjelmanumero ja olet lukenut vinkit huolella, ota rohkeasti yhteyttä!
Kyllä, haluan ilmoittaa ohjelmasisällön!